Customer Care Festival

W dniach 27-29 maja 2019 roku, w Warszawie, odbędzie się Customer Care Festival, czyli największe wydarzenie branży customer care i call center w Polsce. Udział w nim wezmą eksperci Veracomp, którzy opowiedzą o zaletach korzystania z urządzeń Poly.

 Pierwsze dwa dni Customer Care Festival (27 i 28 maja) będą okazją do wysłuchania prezentacji, spotkań i networkingu w gronie 400 specjalistów w dziedzinie obsługi klienta w kanałach zdalnych. W trzecim dniu (29 maja) odbędą się warsztaty prowadzone przez  ekspertów i praktyków.

W gronie prelegentów znaleźli się eksperci firmy Veracomp. 28 maja, Mateusz Ziobro (Inżynier Wsparcia Technicznego) oraz Iwona Żmudzka (Product Manager) opowiedzą o pięciu funkcjach, które powinno posiadać urządzenie do komunikacji.

Ponadto przedstawiciele Veracomp zapraszają na swoje stoisko, gdzie podzielą się wiedzą na temat rozwiązań producenta Poly, który znacząco rozszerzył ofertę po fuzji Polycom i Plantronics, dzięki czemu odpowiada ona na potrzeby zarówno małych biur, jak również zaawansowanych call center.

Na stoisku zaprezentowane zostaną m.in. telefony Polycom VVX, czyli zaawansowane, ale proste w obsłudze urządzenia,  które gwarantują najwyższą jakość dźwięku. Ponadto eksperci przedstawią możliwości zestawów słuchawkowych Plantronics, często wykorzystywanych na infoliniach czy w centrach obsługi klienta.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a jedynym warunkiem jest rejestracja na stronie organizatora: www.festivalcc.pl/rejestracja.

 

Kiedy: 27-29 maja 2019 r.

Gdzie: Hotel Marriott Centrum, Warszawa
Rejestracja: www.festivalcc.pl/rejestracja

2019-07-03T07:01:47+00:00